10 února 2006

Knihy, které je dobré studovat

Dnes bych rád upozornil na autora několika velmi zajímavých knih. Knihy pana Roberta Kiyosakiho mne skutečně hluboce ovlivnily. Dal jsem je přečíst několika přátelům v okolí a nejčastější komentář, se kterým jsem se setkal, že Kiyosakiho knihy jsou příliš obecné, že v nich není žádný návod na zbohatnutí. Toto je pravdou, ale právě díky obecné povaze těchto knih, dosahují neuvěřitelné univerzálnosti a nadčasovosti. Každý jsme v nitru jiný, a proto každému vyhovuje jiná cesta k bohatství. Každý žijeme v jiných podmínkách, protože každý vnímáme okolní svět jinak. Žijeme ve stejném a přesto nesmírně odlišném světě. Transformaci toho světa tam venku na náš svět, jehož existenci si uvědomujeme a vnímáme, má na svědomí náš mozek a mozek každého člověka je jiný. R. Kiyosakimu se podařilo napsat knihu, která je natolik univerzální, že osloví a má sílu ovlivnit myšlení každého člověka směrem k hledání své cesty k bohatství. Doporučuji ne přečíst, ale nastudovat, alespoň tři jeho knihy v pořadí: "Bohatý táta, chudý táta", "Cashflow kvadrant" a "Bohatý táta radí jak investovat".

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Bohaty tata, chudy tata - vrele doporucuji a souhlasim s vyse uvedenym nazorem o univerzalnosti a pojeti knihy a celkove dila R.K.

jinak doporucuji precist jako doplnek knihu George S. Clason - Nejbohatší muž v Babylóně na kterou se ostatne R.K. odkazuje i v knize Bohaty tata...
www.pragma.cz

21 dubna, 2006 03:09  
Anonymous Anonymní said...

Když jsem si koupila knihu Casflowe kvadrant od R.K.ještě jsem vůbec netušila co držím v ruce a jak silně to ovlivní můj život. Díky této knize jsem pochopila, co v životě chci a jakým směrem se má můj život ubírat. R.K.ovlivnil a nasměroval můj život. Já mu děkuji za jeho knihy.

08 května, 2006 22:52  
Anonymous Anonymní said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

28 května, 2006 06:36  

Okomentovat

<< Home