26 dubna 2006

Cíl tohoto blogu

Když jsem se začal před několika měsíci zajímat o to jak zbohatnout, nevěděl jsem jak hluboce mne tento můj nový směr ovlivní. Skutečné zbohatnutí vede k naprosté proměně člověka, jak po stránce fyzické, tak zejména psychické. Řekl bych, že proces bohatnutí je mnohem více psychologický proces než cokoliv jiného. Peníze a majetek jsou druhotným znakem této přeměny, kterou zpravidla doprovázejí.
Na doporučení jednoho z čtenářů tohoto blogu jsem začal číst stránky Steve Pavliny. Každému doporučuji celý jeho blog prostudovat. Steve Pavlina je mistrem slova a jeho popisy osobního růstu jsou velmi srozumitelné. Řadu jeho metod lze s úspěchem v poměrně krátkém čase přejmout a zasadit do svého života.
I kdybych přestal v tuto chvíli tento blog vést. Musím říci, že se mi velice vyplatil. Již nyní po několika málo příspěvcích jsem získal více než jsem vložil, a tak funguje princip bohatnutí. Já chci ale získat více. Chci, aby všichni, kteří si přejí zbohatnout, zbohatli. Já, vy, my. My všichni se navzájem obohatíme, a tak budeme bohatí. Získáme znalosti, dovednosti, zkušenosti, nové přátele a především uvědomělejší a hlubší pohled na svět a na svůj život. A to je poslání tohoto blogu.

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Hi! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work due to no data backup.
Do you have any methods to stop hackers?

My web-site ... car cheap insurance

16 června, 2013 02:18  

Okomentovat

<< Home