01 února 2007

Anketa - průvodce

Jsou chvíle, kdy bych potřeboval poradit, kdy si nevím rady. Jsou chvíle, kdy by jste mi mohli pomoci vy, čtenáři tohoto blogu. Je to místo pro mne, ale i pro vás. Abych ho mohl zútulnit, bylo by dobré znát vaše názory. Psát názory do komentářů je ale časově náročnější, a tak řadu čtenářů nepřitahuje. Nedivím se. Dnešní svět nabízí tolik příležitostí jak strávit čas. Proč zrovna psaním do komentářů, když se mi třeba nechce. Byla by to sice zkušenost, ale třeba vím o lepší... ;-)
Takže po chvilce mne to bylo jasné. Pokud chci od vás, čtenářů, nějakou zpětnou vazbu. Bude dobrým nástrojem anketa. Rychlá anketa, kde stačí jen jednou kliknout myší na zvolenou odpověď. Něčeho takového se jistě zúčastní více čtenářů. Než psaní příspěvků do komentářů. Pro mne to zároveň bude rychlejší na vyhodnocení a zároveň všichni uvidíme průběžné aktuální výsledky.
Pokud má někdo lepší nápad než anketu, tak mi napište na mail nebo do komentářů.


Chcete průvodce při výstupu na horu finanční nezávislosti?
ano, chci vystupovat v týmu
ano, chci vystupovat samostatně, ale s průvodcem
ano, ale jen z BC do C2, ne až na vrchol
ne, ale budu ho číst pro inspiraci
ne, nechci se nechat ovlivňovat v samovýstupu
  
Free polls from Pollhost.com

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Ahoj,
Anketa je dobra vec, jen by se siklo zadat otazky trosku lepe. V jedne chvili vystupujes v tymu pak s pruvodcem a najednou ho ctes. Pripoustim ze je tu logicka moznost jak to zduvodnit ale tak jak to mas v ankete podane mi to nesedi.
Dobry hint jak si zajistit reakce je viz. http://okdork.com/2007/01/15/let-me-comment-on-your-blog/

01 února, 2007 11:57  
Anonymous Anonymní said...

Spravna adresa jetady

01 února, 2007 11:59  
Blogger Vaťák said...

Zajímavý nápad, ale je dobrá otázka kolik zdejších čtenářů má již svůj blog. To by mohlo být téma na druhou anketu :-)
Koukám, že se mi teď místo znaků s diakritikou zobrazily nesmysly. Poohlédnu se po jiném systému. Nebyl by nějaký tip. Musí to být ale bez javascriptu, ten Blogger do postu nezbaští (nebo zbaští, ale nevím jak to udělat).

02 února, 2007 06:56  
Anonymous Anonymní said...

Zdravím všechny,
už v dávné době mi v hlavně utkvěla myšlenka o založení on-line inzerce. Díky možnostem dnešní doby, jsem se konečně tuto myšlenku rozhodl uvést v realitu. Jsem na samém počátku, avšak mám plnou hlavu nápadů, jak se přinejmenším vyrovnat konkurenci a určitě na tom s postupem času vydělat nějakej ten "peníz" ;).

Pokuď by se našel někdo, se ZÁPALEM pro věc, bude vítán.

S pozdravem Martin
entlich.m@seznam.cz

18 února, 2007 15:08  

Okomentovat

<< Home