03 května 2007

Můj první podcast na chcivatu.cz

Zde si můžete stáhnout můj první podcast ve formátu mp3 (10 minut, 10MBytes, 128 kbps, vzorkovací frekvence 32kHz, nahráváno stereo mikrofonem, optimalizováno pro poslech ve sluchátkách). Jedná se o čtení článku Je libo gauč nebo něco jiného?
Na začátku nahrávky je kousek písničky Mrs.Parker od kapely Čajové lístečky (Tea Leaves).
Tímto děkuji kapele, že publikuje na Podsafeaudio pod Creative Commons license.
Nahrávku můžete volně šířit, máte k tomu mé autorské svolení :-)
Budu rád, když mi popíšete vaše dojmy v komentářích. Co se vám na podcastu líbilo a co ne, abych věděl, kde mám největší rezervy na zdokonalování. Jedná se o jeden z mých počinů v rámci projektu tvorby digitálního obsahu. Zkuste si také nějaký podcast vytvořit. Je to nová zkušenost :-)

5 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Diky za super podcast. Donutilo me to zamyslet se... :)

04 května, 2007 11:05  
Blogger Vaťák said...

Díky za díky. Když budou tak pozitivní komentáře, tak bude další podcast :-)
Pozitivní ohlasy mi dávají sílu.

06 května, 2007 10:16  
Blogger Michal Acler said...

Taky děkuju. Jen tak dál. Možná bych trochu zapracoval na dynamice intonace, místy se mi to zdálo lehce uspávající...

07 května, 2007 16:01  
Blogger Vaťák said...

Oook, v nahrávkách, kde to bude relevantní se pokusím přidat trochu emocionální šťávy a dynamiky.
Díky za zpětnou vazbu pro neustálé zdokonalování :-)

26 května, 2007 09:27  
Anonymous Anonymní said...

Ahoj, vybornej (a dnes stale jeste v Cechach inovativni) napad jak to tu ozivit a hned napoprve dost kvalitni zpracovani! Ten stereo mikrofon neni vubec spatnej. Diky a primlouvam se za podcast pro novy kazdy clanek ;) vcetne xml seznamu do Ziepodu. Prekvapilo me ze me bavi vic poslouchat nez cist.

10 července, 2007 14:10  

Okomentovat

<< Home