25 října 2007

V silném těle, silný duch

aneb silný jako býk, chytrý taky tak ;-)
Otázka zbohatnutí však není v tom být nejchytřejší. Je zapotřebí celého souboru vlastností z nichž většinu lze v sobě vychovat. Jednou z nejdůležitějších je houževnatost. To že vás nic hned na začátku nepoloží. Je to především otázka vůle. Řekl jsem si: "jak zdvojnásobit své měsíční příjmy?". Došel jsem k závěrům, které představují vynaložit nemalé úsilí a hlavně pevnou vůli a jasnou a rozhodnou cílevědomost. Pokud to vezmu přes zaměstnání, tak to znamená výrazně postoupit na žebříčku v rámci firmy a nebo přejít do jiné. Pokud to vezmu přes oblast samostatné činnosti, znamená to výrazně zvýšit svůj výkon v této oblasti. Pokud se o to rozhodnu ještě nějak jinak, znamená to koncentrovat se někde jinde. Každopádně je to o výdrži mysli. Vymyslet a hlavně realizovat jak dosáhnout cíle. Jak toho dosáhnu, když vždy, když něco začnu, tak to nevydržím dotáhnout do úspěšného konce? Je to tím, že nemám dostatečně pevnou vůli a motivaci. V podstatě skončím téměř tam, kde jsem začal, protože nemám čas, protože jdu dělat zase něco nového. Potřebuji se naučit dosáhnout vytyčeného cíle. Zdvojnásobení měsíčního příjmu je však pro začátek moc vysoká laťka. Obecně se doporučuje začít něčím jednodušším. Zejména je doporučováno začít s fyzickým tělem. Dosáhnout změn spojených se svým fyzickým tělem je obecně nejjednodušší. Pokud vám připadne nepředstavitelně obtížné jen shodit pár kil nebo přestat číst a jít teď hned běhat, pak zůstaňte radši tam kde jste ;-)
Všem, kteří potřebují cvičit svoji vůli a cílevědomost. Všichni, kdo si chcete zlepšit tah na branku, doporučuji začít programem iwantsixpackabs.
Jedná se o program dlouhý 16 týdnů. Dejte si za cíl 16 týdnů cvičit podle tohoto programu. Uvádím konkrétně tento program, protože opravdu jsem dlouho brouzdal internetem než jsem narazil na něco tak povedeného. Tento program mi hodně pomohl. Nejlepší pro čechy na tom je, že těch prvních 16 týdnů videolekcí, učebních textů, animací a názorných obrázků je skutečně zadarmo. Český člověk není zvyklý platit za obsah na internetu. Ano, je to i můj případ :-) Jsem také čech. Obtížnost lekcí na sebe perfektně navazuje. Ve chvíli, kdy jsem byl schopen odcvičit plně lekci 3, byl přechod na lekci 4 hračka. Autor je opravdu expert v oblasti fitness a skutečně je znát, že to studuje leta. Svůj web projekt financuje hlavně z prodeje posilovacích gum, které vy z Čech nebudete kupovat přes anglický web. Mají je např. v Tesco za 200 Kč, což je jediná drobná finanční investice, kterou uděláte. Jo a pokud to myslíte se sebou upřímně a vážně, tak si koupíte i ten gymnastický míč :-)

14 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Nazdar Jend:o),
v prvé řadě Ti chci poděkovat, že ses konečně ozval. A za druhé Ti chci říct, že ti fandím a že si myslím, že svého cíle dosáhneš, protože se nevzdáš. Věřím ti, protože si nestěžuješ na to jak se máš špatně, ale hledáš cesty (odpovědi), jak se mít líp. Během minulého roku se mi do rukou dostala spousta motivačních knížek a jedna z nich byla Probuťte svou spící sílu od Anthonyho Robbinse. Její obsah je parádní a až s odstupem času a s nabývajícími zkušenostmi si více a více uvědomuji pravdivost tohoto textu.
Když jsem se před rokem dostával do stavu mysli, ve kterém se dnes nacházím, tak jsem našel článek, který napsal nějaký Libor 22.6. 2006. Odkaz je tady: http://www.penize.cz/info/zpravy/nazory.asp?IDP=1&NewsID=3953&CID=58481
Samotný příběh je pro mě fascinující a podstatná je podle mě věta: „…je jasný,že neJDE O kouzlo,ale o MOTIVACI A SNY.“

PS: během toho, co ses tady neozýval, jsem našel jeden americký web/blog a tak nějak tuším, že je/byl pro tebe prvotním zdrojem motivace ( a možná i inspirace psát tento blog). Někde jsi tady totiž psal o tom, že změna tě bude stát cca 10 000 hodin práce nebo něco na toto téma. A toto jsem zaslechl i člověka na, který provozuje zmíněný blog/web a jehož iniciály jsou S. P. (nechci Ti dělat konkurenci:). Ten také nevíc končívá větou "Žijte uvědoměle." Ale možná je to jen shoda okolností.

Zmíněný S. P. je podle mě borec a není na škodu od něj (a dalších) čerpat motivaci.

Já se řídím větou, kterou jsem si vytvořil z načerpaných knih, článků a pozorování okolí. Ta veta zní: „Přijmi odpovědnost za svůj život a nechtěj vše hned.“

Zdraví a všem úspěch přeje Endorfin

07 listopadu, 2007 12:36  
Anonymous Anonymní said...

připisujui jednu špatnou vlastnost, na které hodlám pracovat: jsem schopný dřít jen když jsem pod tlakem. Zkusím vymyslet, jak se této "slabosti" zbavit. Zatím mě napadá buď se do takového tlaku dostat "uměle" nebo začít skutečně makat i bez tlaku. Co bude nejlepší a jakou techniku zvolit zatím nevím. Ale pokusím se ji zjistit a napsat sem do blogu.
Zdraví Endorfin

07 listopadu, 2007 22:17  
Blogger Vaťák said...

Ahoj Endorfine, díky ti za tvůj příjemný a motivující příspěvek. Ano, nevzdám se, protože mne to baví, je to můj život :-)
10000 hodin:
* at 1 hour ... you know some basics
* at 10 hours ... you have a pretty good grasp of the basics
* at 100 hours ... you are fairly expert
* at 1000 hours ... you are an experienced expert
* at 10000 hours ... you are a master

more at
http://davidseah.com/blog/building-a-niche-of-one/

Je to jen o správné motivaci. Nepotřebuješ, aby na tebe někdo vytvářel nátlak. Najdi si na dvě hodiny klid, sedni si a začni na čistý papír psát, proč tu jsi? Najdi sama sebe a budeš sám sobě největším zdrojem síly.
Žij uvědoměle a zdravě :-)
J.V.

14 listopadu, 2007 05:53  
Anonymous Anonymní said...

Nazdar,
nechceš napsat, jak pokračuješ a jaké sis dal novoroční předsevzetí = cíl. Ať tě můžem zkontrolovat:). Já jsem zvolil učení se angličtině. Teď jsem A2 a mířím na B1 a kdyžby se hodně dařilo, tak udělám B1. B1 je už vysoká třída, která se mi teď zdá příliš vzdálená, ale nevylučuji ji.
Zdraví Endorfin

12 ledna, 2008 18:14  
Anonymous Anonymní said...

oprava: jsem A2 a mířím na B1 a když se podaří, tak na B2.
Viz http://www.jazyky.com/images/stories/zkusenosti/Tabulka_hodnoceni_vlastni_pokrocilosti.pdf

12 ledna, 2008 18:17  
Anonymous Anonymní said...

Ahoj! Tenhle blog sleduju už dlouho, ale nikdy jsem nenapsal žádný komentář. Nemívám to ve zvyku. Každopádně inspirovalo mě to k vytvoření blogu vlastního.

http://mraws.blog.cz/0809/staci-sila-vule-k-dosahnuti-velkych-cilu-nebo-rozhoduje-nahoda

10 září, 2008 01:44  
Anonymous Anonymní said...

good paying site:

http://www.locustrade.com/?ref=blueshade

17 března, 2009 18:38  
Anonymous Cieľ said...

Najdôležitejšie je si stanoviť cieľ a potom ísť tvrdo za ním.

05 dubna, 2009 22:05  
Anonymous Anonymní said...

I inclination not concur on it. I over polite post. Particularly the appellation attracted me to be familiar with the whole story.

15 ledna, 2010 22:20  
Anonymous Anonymní said...

Genial fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.

19 ledna, 2010 20:29  
Anonymous Anonymní said...

Brim over I acquiesce in but I about the post should have more info then it has.

21 ledna, 2010 05:19  
Anonymous Anonymní said...

Easily I to but I think the collection should prepare more info then it has.

21 ledna, 2010 15:27  
Anonymous tričká said...

tak toto je zaujimavy clanok teda

24 srpna, 2012 08:00  
Anonymous Anonymní said...

Hello friends, fastidious piece of writing and fastidious
arguments commented at this place, I am actually enjoying by these.


Feel free to surf to my weblog ... trucking insurance

17 června, 2013 02:01  

Okomentovat

<< Home