04 listopadu 2006

Anglicky nebo česky?

Většina podnikavců se zaměřuje více na zahraniční (zejména anglicky psané) weby, protože anglofonních čtenářů je nepoměrně větší množství. No, ale konkurence je na anglicky psaném webu také tvrdší. Takže je otázkou, co je lepší. Vrhnout se na malý český trh se slabou konkurencí nebo se pustit do velkého anglického trhu se silnou konkurencí? Nebo začínat na malém trhu se slabou konkurencí a pak se vrhnout na velký trh s velkou konkurencí?
Většinu láká vidina možnosti prorazit na velkém trhu. Když prorazím na českém trhu, tak mne přesto čekají nic moc příjmy. Možná to i uživí, ale spíše to bude tak na přilepšenou. Když prorazím na anglicky hovořícím trhu, tak jsem těžce za vodou. Zajištěn po zbytek svých dnů. :-) Když neprorazím, tak to vyjde na anglickém i českém trhu stejně. Po těchto úvahách většina volí a doporučuje vrhnout se rovnou na anglicky hovořící trhy...
Když mne baví psát i česky :-)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home