Hodně malých nebo málo velkých?
Jak je možné účiněji vydělávat na webech? Získám více peněz z mnoha malých webů nebo z několika velkých. Jde mi o množství investovaného času, velikost příjmů a celkový pocit z mé činnosti. Z dlouhodobého hlediska ve všech těchto aspektech vyhrává volba málo velkých webů. Vytvářet tisíce malých webů prakticky bez obsahu jen pro příjmy z reklamy je cesta do pekel. Nehledě na to, že tímto způsobem se webový prostor "zamořuje" nepotřebným balastem. Jistě jste se každý již setkal se stránkou, na které byly od zhora dolů samé reklamní bannery. Takovým stránkám se říká bannerové farmy. Bannery jsou ustájené jeden vedle druhého. Vytvářet takový obsah den za dnem, týden za týdnem, měsíc za měsícem... vytvářet něco takového celá léta, celý život. Z toho nemůžete mít dobrý pocit :-) Takže z hlediska pocitového nesmysl. Z hlediska finančního je to stejný nesmysl. Neznám jediného člověka, co by chodil na takovou stránku pravidelně, rád se na ni vracel a řekl o adrese takové bannerové farmy svým přátelům :-) Investovaný čas tak přijde nazmar.
Pokud nepůjdu do extrému bannerových farem a představím si, že bych na každou stránku dal nějaký obsah. Třeba každý svůj příspěvek na tomto blogu bych dal zvlášť na samostatnou internetovou stránku se samostatnou internetovou adresou a se samostatnou reklamou. Byly by příjmy z reklamy vyšší?
Domnívám se, že z dlouhodobého hlediska nikoliv. Pokud si představím sama sebe jako pravidelného čtenáře tohoto blogu, pak mne představa shánění příspěvků po různých webech nikterak neláká. Ba přímo odpuzuje :-) Takže z hlediska pravidelných čtenářů je to cesta do pekel. Ano, pravděpodobně by bylo možné zachytit více unikátních IP adres a tím pádem z krátkodobého hlediska a nebo jako reklamní kampaň by to přeci jen použitelné bylo, ale představte si tu pracnost. Zakládat tolik stránek. A k tomu, aby ta stránka alespoň trochu vypadala, to vyžaduje další čas. Ne, nevěřím, že je to cesta, kterou bych chtěl jít. Nevěřím, že je to cesta pro úspěšné. A proto doporučuji zaměřit se na dva až tři větší projekty než na hodně malých. Toto myslím platí obecně.
Pokud nepůjdu do extrému bannerových farem a představím si, že bych na každou stránku dal nějaký obsah. Třeba každý svůj příspěvek na tomto blogu bych dal zvlášť na samostatnou internetovou stránku se samostatnou internetovou adresou a se samostatnou reklamou. Byly by příjmy z reklamy vyšší?
Domnívám se, že z dlouhodobého hlediska nikoliv. Pokud si představím sama sebe jako pravidelného čtenáře tohoto blogu, pak mne představa shánění příspěvků po různých webech nikterak neláká. Ba přímo odpuzuje :-) Takže z hlediska pravidelných čtenářů je to cesta do pekel. Ano, pravděpodobně by bylo možné zachytit více unikátních IP adres a tím pádem z krátkodobého hlediska a nebo jako reklamní kampaň by to přeci jen použitelné bylo, ale představte si tu pracnost. Zakládat tolik stránek. A k tomu, aby ta stránka alespoň trochu vypadala, to vyžaduje další čas. Ne, nevěřím, že je to cesta, kterou bych chtěl jít. Nevěřím, že je to cesta pro úspěšné. A proto doporučuji zaměřit se na dva až tři větší projekty než na hodně malých. Toto myslím platí obecně.
0 Comments:
Okomentovat
<< Home