01 listopadu 2006

Tři weby, tři zprostředkovatelé reklamy, tři partnerské programy

V předchozím příspěvku jsem rozebíral otázku, zda se zaměřit na hodně malých či málo velkých webů a došel jsem k závěru, že málo velkých webů je lepší řešení. Nyní je třeba zodpovědět kolik je málo :-)
Když si představím, že budu mít pouze jeden web. Hmm, ta představa mne neláká. Mám z toho pocit, že je to málo. Takový pocit: "A co se stane, když o ten web přijdu? Já nevím jak, ale přihodit se může ledacos. A co takhle radši dva weby?...." Dva weby, ale znamenají dvojnásobek práce... a co takhle deset webů. Ne, ne to cítím, že už je moc. To bych nezvládnul. Můj pocit je nejspokojenější s počtem tři. Každý si to musí stanovit sám, ale doporučuji, aby ten váš počet byl jednociferný. Jinak budete mít hodně malých místo málo velkých a to by jste asi nechtěli... ;-)

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Povedeny blog, spoustu zajmavých myšlenek a dobře napsano.
Jen tak dal.
Remus

01 listopadu, 2006 21:59  
Blogger Vaťák said...

Povzbudivá slova vždy potěší :-)

04 listopadu, 2006 08:32  

Okomentovat

<< Home